vrijdag 12 oktober 2007

ons keukentje








1 opmerking:

Anoniem zei

...en ik die dacht dat IK een kluns in de keuken was ;-)

Uw mama heeft mij deze middag het volledige brandverhaal uit de doeken gedaan en nu ik uw foto's erbij zie, vind ik het toch redelijk spectaculair! Gelukkig dat er geen gewonden/doden zijn gevallen èn da ge uwen Fabrizio? Alberto? Mauritio? soit ja, uw afvoerdopsel-in-de-vorm-van-een-ventje hebt kunnen redden uit de brand. Hopelijk zit ge rap terug veilig en wel gesetteld op uw nieuwe verdieping.

Verder bekijk ik nog altijd geregeld uw website. En zoals er nog al gezegd hebben: ik zit ook telkens met mijn mond vol tanden als ik uw zo goed als perfecte Engelse verslagjes lees. 't Is precies uw moedertaal!

Voor de rest gaat alles goed hier op de studio. Ge moet in het 2de semester dan maar eens langskomen eh! Ik beloof dat de broodrooster onaangeroerd blijft, want wie weet zit ge nu met een broodrooster/toast- trauma.

Enfin, blijf bloggen en foto's verspreiden, zodat ik af en toe eens een gezonde jaloezie kan voelen wanneer ik uw prachtige omgeving en strandontmoetingsplaats te zien krijg.

Nog veel plezier!

Toedeloeeee
xx tine